недеља, 21. април 2019.

emisija 5 do 12 napadi na slobodu medija



Posle trećih mirnih protesta u Rumi radeći na montaži priloga sa protesta pažnju mi skrenulo pojavljivanje jednog komentara na stranici izmišljenog profila.Kada sam ušao video sam ko je lajkovo priču koja se odnosi na moj poziv Predsedniku Skupštine Opštine Ruma Stevanu Kovačeviću na intervju za radioDIR.Tada sam video lažni profil koji mi je bio sumljiv a odnosi se na moga mlađeg i maloletnog sina Lazara Kerešića ,samo malo imenjen u jednom slovu prezimena ...Odmah sam ispitao i snimio par stranica koje su bile u vezi sa ovim profilom,Tada se pojavila sumnja da su u ovom orkrestiranom napadu na mene kao slobodnog novinara bili uključeni članovi najveće političke stranke SNS u Rumi,a sumnja me dovela na trag da su ko vođe ovog nedoličnog ponašanje bili članovi Sns Branislav Maričić i Stevan Kovačević koji je i predsednik Posle trećih mirnih protesta u Rumi radeći na montaži priloga sa protesta pažnju mi skrenulo pojavljivanje jednog komentara na stranici izmišljenog profila.Kada sam ušao video sam da je lajkovo priču koja se odnosi na moj poziv Predsedniku Skupštine Opštine Ruma Stevanu Kovačeviću na intervju za radioDIR.Tada sam video lažni profil koji mi je bio sumljiv a odnosi se na moga mlađeg i maloletnog sina Lazara Kerešića ,samo malo izmenjen u jednom slovu prezimena ...Odmah sam ispitao i snimio par stranica koje su bile u vezi sa ovim profilom,Tada se pojavila sumnja da su u ovom orkrestiranom napadu na mene kao slobodnog novinara bili uključeni članovi najveće političke stranke SNS u Rumi,a sumnja me dovela na trag da su kao vođe ovog nedoličnog ponašanje bili članovi SNS Ruma Branislav Maričić i Stevan Kovačević koji je i predsednik Skupštine Opštine Ruma.O svemu sam obavestio nadležne organe koji mi do dans nisu dostavili nikakve informacije o ovom nemilom događaju.Ovo nije prvi napad na mene od strane SNS vladajuće stranke u Rumi na mene i sada moje maloletno dete.Da li je cilj bio da prestanem da pratim ove mirne proteste građana to će istraga utvrditi,a ja sam kao urednikj emisije objavio neke detalje u terminu od 16.02.2019 pa poslušajte i donesite svoj sud o pojavljivanju lažnih profila na društvenim mrežama i napada na slobodu govora.


Нема коментара:

Постави коментар