недеља, 17. јул 2016.

Održavanje Moj Brodić Moj Parkić 2015



Ovo je briga za našu decu,nadamo u izbornoj kampanji da će se setiti parkića.Mi ćemo javno kritikovati političku Opštinsku vlast i postavljati im pitanje koliko bolje se staraju o ovom objektu od predhodnih,dokle god ih ne nateramo da shvate da su DECA nešto u čega se mora stalno ulagati...Drugo pitanje koje tražimo od lokalne uprave je da javno prikažu koliko su trošili za razne manifestacije,a koliko su uložili za kulturni život dec u ovom objektu...Ukoliko ne dobijemo odgovore sami ćemo izneti iz dokumenata koje su javni za sve građane...Prinudni upravitelj PRVE MESNE i objekta Brodić Parkića Slobodan Popović Sore sekretar OO SNS Ruma,ovako gazduje preko svojih političkih pulena,udruženje neće stojati na putu ovakoj aljkavosti,ali će stalno Vas obaveštavati o dešavanjima u objektu i slikovito preneti .Po planiranim javnim nabavkama za ovu godinu nismo primetili da je Opštinska uprava je izdvojila neki dinar za Moj Brodić Moj Parkić.

Нема коментара:

Постави коментар