субота, 11. март 2017.

TV KANAL 9, NOVI SAD: JE LI U SRBIJI MOGUĆ "AMERIČKI SAN"?



Za interese srpskog naroda Danijela Sremac, koja je odrasla u Americi, bori se u dijaspori još od devedesetih godina, kada je, kao student mastersa na univerzitetu u Vašingtonu, kroz pojavljivanja u preko 250 tamošnjih medija, kao i kroz Srpsku kancelariju, obrazlagala tamošnjoj javnosti srpsko viđenje sukoba koji su se vodili na ovim prostorima.
Poreklom iz banatske Crepaje, goinama je sa našim ljudima iz dijaspore na razne načine pomagala onima u Srbiji kojima je pomoć bila potrebna.
“Imamo našu crkvu i mnogi naši ljudi, doktori, inžinjeri, sposobni ljudi, to je do neke mere malo i šteta što, eto, naši stvarno ti sposobni ljudi iz Novog Sada, iz Zrenjanina, koji su mi bliski prijatelji, su upravo u Americi, gde, da kažem, ispunjavaju sebe i profesionalno i na sve moguće načine. I mislim da i moji prijatelji kao i ja, kad se viđamo po slavama i pričamo o Srbiji, želja nam je velika da naš narod u Srbiji doživi taj neki ‘američki san’ kao što smo mi doživeli. Da mladi ljudi mogu da nađu poslove, da budu adekvatno plaćeni i boli nas kad vidimo da Srbija, eto, propada, da je skoro bila blizu bankrotstva prošle godine, pokušavamo da pomognemo koliko možemo”, rekla je  Sremac.
Da bi Srbija napredovala potrebne su znatnije promene, rekla je Sremac, a za kandidaturu za predsednika odlučila se jer smatra da je potrebno iskoristiti političke promene nastale u americi u korist naše zemlje.
“Uverena sam i znam da je ovo mnogo dobar momenat kada mogu nešto da pomognem. Znači, razumem Republikansku partiju, podržavam Donalda Trampa i celu tu administraciju koja je došla u Vašington i mislim da je to jedna izuzetna prilika, ali mora da bude prava osoba koja će njima prići. Ja, kao američki građanin i građanin Srbije imam tu neku prednost i dugogodišnje razumevanje Republikanske partije i nafdam se da ću imati tu priliku da im priđem. Ako nije prava osoba na čelu Srbije, onda će se moždae ta prilika izgubiti”, smatra  Sremac.
U kampanji pod sloganom “Vreme je za promene”, Danijela Sremac na prestojeće predsedničke izbore izlazi kao nezavisni kandidat uz pomoć partija, organizacija i građana koji podržavaju njenu političku platformu.
“Uvek je bitno da bilo koji pokret ima neku podršku od naroda i kad me pitaju ko stoji iza mene ja kažem pa, narod Srbije, onaj narod koji želi promene i da Srbija postane jedna sređena država. Mi smo stvorili Pokret ‘Budućnost Srbije’, međutim, Zelena stanka Srbije me prihvatila za kandidata, oni takođe organizuju skupljanje potpisa, zatim i Reformistička stranka u Nišu nas je podržala, Vojvođanska stranka Srbije, tako da ima raznih grupa i partija koje pokušavamo da ujedinimo iza platforme koju pokušavam da predstavim i koja je, mi mislimo, vrlo bitna za napredak Srbije”, rekla je  Sremac.
Srbiji su potrebne reforme u svim segmentima, počev od samog izbornog procesa, rekla je Sremac. Ona smatra da bi primena brojnih pozitivnih američkih modela, naročito u oblasti ekonomije i zaštite domaće privrede, medijskih sloboda ili rasterećenja od državne birokratije, bila bolja od evropskih za prosperitet građana u našoj zemlji.

Нема коментара:

Постави коментар