четвртак, 12. јул 2018.

Nišlija oglasio da prodaje bubreg zbog duga za struju



Stojadin Mitić (72) iz niškog naselja Železničke barake oglasio je minule nedelje posredstvom društvenih mreža prodaju bubrega zbog duga za struju.

Mitić je za agenciju Beta rekao da je do danas već dobio četiri, pet ponuda i da će sigurno pristati na neku od njih jer, kako je istakao, to je jedini način da svojoj porodici ponovo obezbedi struju bez koje je više od mesec dana.

Kako je kazao Mitić, najbolja ponuda za bubreg koju je dobio trenutno iznosi 6.000 evra.

Deca su počela masovno da kradu i da ne prezaju ni od jednog zločina, a kako ih kazniti da više nikad ni ne pomisle na to?

- Znam da prodaja organa kod nas nije dozvoljena, ali zvanično ću se prijaviti kao donator. Supruga i ćerka su uplašene zbog moje odluke, svestan sam i ja rizika ali ne odustaje. Nužda me je na to naterala - istakao je Mitić.

Prema Mitićevim rečima, njegova penzija iznosi 17.000 dinara, a penzija njegove supruge teško obolele od astme je 12.000 dinara.

- Za neku navodno neovlašćenu potrošnju Elektrodistribucija mi traži 177.000 dinara, a više od 200.000 dinara je potrebno da bi mi ponovo priključili struju. Nemam taj novac, a neću da dozvolim da mi supruga ostane bez života. Nikad se ne zna kada će joj zatrebati inhalator, a kako da ga koristi kad nemamo struju - rekao je Mitić.

Нема коментара:

Постави коментар